piątek, 31 października 2014

Moje ulubione książki + Halloween

                                                                Witam was!

Co tam u was? Ja siedzę w domu o mam zapalenie płuc. :(
Był już post o mojej play liście. Teraz czas nadszedł na moje ulubione książki. Czytam zazwyczaj młodzieżówki ale zdarzają się się też poważniejsze powieści. A wy czytacie? W komentarzach zostawcie jakieś ciekawe pozycje. Z chęcią po nie sięgnę! :3

1. Aktualnie czytam "Saga Wybrani. Zbuntowani" C.J. Daugherty (4 tomy w Polsce i w Stanach. Ma być ich 5. Premiera ostatniego tomu jest zaplanowana na czerwiec 2015 w Stanach)
2. "Pretty Little Liars" Sara Shepard (Aktualnie jest 14 w Polsce a w Stanach 16. Wyszły jak na razie 2 dodatki.)
3. "Saga Zmierzch" Stephenie Meyer (Sądzę, że każdy to zna)
4. "Intruz" Stephenie Meyer
5. "Beta" Rachel Cohn (Ta książka mnie na maksa wciągnęła. Kocham ją!! "Beta" to pierwszy tom. Wszystkich ma być 5.)
6. Seria "Dom Nocy" P.C Cast i Kristin Cast (11 tomów w Polsce i 12 w Stanach. 3 dodatki w Polsce i 3 w Stanach, ale 4 ma za nie długo wyjść.)
7. "Drugie życie Bree Taner" Stephenie Meyer
8. Trylogia "Niezgodna" Veronica Roth (3 części w PL i w Stanach. 1 dodatek "Cztery" jest już dostępny w polskich księgarniach)

Na razie to na tyle. CDN :D Zapytam się was jeszcze, czy obchodzicie halloween? Ja bym obchodziła gdyby nie to, że jestem chora :(  Poniżej prezentuję wam kilka halloweenowych zdjęć. :)









1 komentarz: