poniedziałek, 12 stycznia 2015

Top tygodnia #1

   Co tydzień będzie się pojawiał post na blogu "Top Tygodnia". To będą piosenki, które mi się spodobały. Czasami pozycje mogą się powtarzać. Także żeby nie przedłużać...

Zapraszam

1. Pierwsze miejsce zdecydowanie należy się Ellie Goulding za "Love Me Like You Do". Oczarowała mnie na całego. Co prawda nie każdemu może się ona spodobać. Piosenka pochodzi ze soundtracku do filmu "50 shades of Grey". 


2. Mimo, że święta już minęły to mi nadal chodzi po głowie "Santa Tell Me". Ariana Grande spisała się na medal!


3. Połączenie Shakiry i Rihanny było świetnym pomysłem. Owocem tej współpracy jest "Can't Remember To Forget You". 


4. Tove Lo zawojowała listy przebojów swoim kawałkiem "Habits", a dokładniej jego "remixem". Mi też kawałek się spodobał na tyle by się tu znaleźć. 


5. Kawałek "Diggy Down" to nie pierwszy kawałek rumuńskiej wokalistki, który wpadł mi w ucho. 



6. Młoda wokalistka Jasmine Thompson w kawałku "Sun Goes Down" w połączeniu z muzyką Robina Schulza zachwyciła mnie. Sądzę, że nie tylko mnie. ;) 


7. Raczej nie jestem fanką Nicki Minaj, jednakże z Arianą Grande stworzyły coś naprawdę dobrego. I oto "Get On Your Knees".


8. Beyonce i 7/11 to coś naprawdę dobrego. Moje klimaty. ;)


9. Rudy Brytyjczyk kolejny raz udowodnił, że potrafi! Ed Sheeran i "Thinking Out Loud" to wpadająca w ucho ballada. 



   To na tyle. Co myślicie o takim zestawieniu? :)

   Ilość utworów może być różna.  












5 komentarzy:

  1. Pierwsza piosenka wraz z ostatnią są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio takze polubilam tworczosc Ellie :)

    p.s. Obserwujemy ?:)
    gotujemy-smakujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna top lista :)

    http://everything-and-nothing-pl.blogspot.com/2015/01/wintry-park-2.html

    OdpowiedzUsuń