niedziela, 22 marca 2015

Ariana Grande BOOK TAG

 
   Ten Tag zauważyłam u Czytanie moim tlenem już jakiś czas temu i dziś to dobry czas, żeby go opublikować.




Why Tryksiążka, z której zakończeniem próbowałaś się pogodzić, ale bez skutku.
   
   Tutaj mogłabym wymienić wiele książek, np. Bete, Mara Dyer czy Zbuntowanych, jednak odniosę się do szóstego tomu Domu Nocy, czyli Kuszonej. Końcówka tak mnie zszkowała, że przez długi czas nie mogłam się pozbierać. Popłakałam się i jednoczeście znienawidziłam jeszcze bardziej taką jedną postać. ;)


One Last Time ostatni raz kiedy płakałaś czytając książkę?

   Aktualnie czytam Powód by oddychać. Rekomendacja na okładce wskazuje, że ta książka jest "Emocjonalnie intensywna i chwytająca za serce". Faktycznie, taka jest.




Love Me Harderseria lub trylogia, w której bardziej pokochałeś drugą część od pierwszej. 

   Tak miałam przy serii Pretty Little Liars. Bez skazy bardziej mi się podobały od Kłamczuch.




You Don’t Know Meksiążka, której nie czytałaś, ale bardzo chcesz to zrobić. 

   Tutaj mogłabym wymienić sporo książek, ale niech będzie to Czerwona królowa. Książkę już mam, ale jest tyle książek... ;)




My Everythingautor, którego książki są dla ciebie wszystkim. 

   Książki Stephenie Meyer. Od Zmierzchu się wszystko zaczęło i do dziś jest to jedna z moich ulubionych serii. 





Only 1 książka, którą zapamiętasz do końca życia.

   Jest kilka takich książek. Jednak postanowiłam wybrać Bete. Kocham ją, a zakończenie rozpiernicza wszystko. EVERYTHING! ;)




You’ll Never Knowzakończenie książki, którego kompletnie się nie spodziewałaś.

   Tutaj również mogłabym się odnieść do Bety, ale nie. Ostatnio przeczytałam Urodzoną o północy i takiego zakończenia się nie spodziewałam. ;)




Nie nominuję nikogo, bo nie wiem kto ma ochotę robić taki Tag. 

Lubicie muzykę Ariany? Ja osobiście tak. :)



Zobacz także:




 

2 komentarze:

  1. Mega pomysł :D
    Zampraszam do mnie http://mysterynatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za bardzo za Arianą, ale szanuję jej muzykę :)

    Zostałaś nominowana do Titles TAG: http://oxu-czytanie.blogspot.com/2015/03/titles-tag.html :)

    OdpowiedzUsuń