czwartek, 2 kwietnia 2015

Top miesiąca #6 - marzec 2015

1. Dzisiejsze zestawienie rozpoczynam od pięknej piosenki, która skradła moje serce.





2. Tak, ten bit trafił w mój gust. Jest cudowny! Szkoda, że Nora Ekberg zdecydowała się tylko na jeden kawałek. 





3. Nie jest to najnowsza piosenka, ale nadal bardzo mi się podoba. Skylar Grey jak do tej pory jeszcze mnie nie zawiodła. 





4. O wykonawcach w ogóle nie słyszałam. Jest to dla mnie coś zupełnie nowego.





5. Bruno Mars jest twórcą wielu hitów. Tym razem zaśpiewał w hicie. 





6. Kolumbijska piękność czyli Shakira. Jedna z moich ulubionych artystek. Addicted to you to nie jest najnowszy kawałek, jednak jest świetny. 





7. Tę artystkę znałam tylko z Call me maybe, ale ta piosenka naprawdę wpada w ucho. 





8. Zedda nie wątpliwie lubię, jednak Seleny nie słucham za często. W I Want You To Know mi się podoba. :)





9. I jako ostatnie mam Wam do pokazania nie jedną piosnkę a składankę. Tak jakby. Jest to kombinacja wielu piosenek z urozmaiceniami w postaci dodatkowych melodii. Nie wiem jak to wyjaśnić. :D Posłuchajcie sami. :3





To na tyle. Co sądzicie o takim zestawieniu? A czego Wy słuchaliście najczęściej w tym miesiącu? :)









3 komentarze: