środa, 8 kwietnia 2015

Wielkanocny TAG książkowy

   Tak wiem, już po świętach, a ja wyjeżdżam do Was z tagiem wielkanocnym. Ines przez, którą zostałam nominowana fajnie to ujęła - bo nigdy nie jest za późno. W pełni się zgadzam. ;)


1. Króliczki - seria, której chcesz więcej (czekasz na jej sequel).
Mogłabym tu podać kilka takich serii, ale decyduję się na Selekcję. Jest to nie wątpliwie jedna z moich ulubionych serii, i w maju ma wyjść czwarty tom (podobno przedostatni), ale ja i tak wiem, że prędko nie uwolnię się spod jej czarów (jak nie nigdy). 
RECENZJA RYWALEK
RECENZJA ELITY

2. Jajko - książka, która cię zaskoczyła.
Hopeless Colleen Hoover, ponieważ kupując i zaczynając ją czytać nastawiałam się na historię o miłości, na dobrą książkę. Jednak już po kilku rozdziałach zaczęła mnie bardzo wciągać. Długo po skończeniu nie mogłam przestać o niej myśleć. Bardzo mnie zaskoczyła. 
LINK DO RECENZJI 

3. Tropienie jajeczek - książka, którą z trudem dostałaś w swoje ręce.
Pierwszy tom Niezgodnej. Koniecznie chciałam mieć w tej oryginalnej polskiej okładce by pasowała do drugiego i trzeciego tomu. To trochę powierzchowne, ale ta filmowa by nie pasowała. :D

4. Owieczki - dziecięca książka, którą nadal uwielbiasz. 
Najmilsze dni w roku z Kubusiem Puchatkiem. Dostałam ją jakoś jak poszłam do podstawówki i wtedy ją uwielbiałam. Do dziś tak jest. :)

5. Wiosna - książka z okładką, która przywodzi ci na myśl tę porę roku.
Okładka Zbuntowanej jest taka zielona, ma drzewo z liśćmi i kojarzy mi się właśnie z wiosną. 

6. Jezus - religijna książka, którą kochasz.
Jestem wierząca, ale nie przeczytałam jeszcze żadnej książki religijnej. 

7. Zmartwychwstanie - książka od nie żyjącego już autora.
Na myśl przychodzi mi Henryk Sienkiewicz. Jego książka W pustyni i w puszczy bardzo mi się podobała kiedy miałam ją jako lekturę w szkole. Czy teraz mi się podoba? Owszem, ale może warto było by sobie ją odświeżyć...

8. Koszyczki - książka, która aktualnie znajduje się na twojej liście życzeń. 
Gdyby to tylko jedna książka... Ostatnio bardzo chcę dostać w swoje łapki Księgę cmentarną i mam nadzieję, że ktoś spełni to życzenie. :D

9. Cukierki - słodka książka.
Rywalki wydają mi się taką słodką książką, ale tylko Rywalki. Elita i Jedyna już nie. :D

10. Peeps - otaguj kogoś!
Kogo by tu nominować... Taguję Blair z In Love With Books i Oxurie z Oxu - czytanie

Chciałabym Wam jeszcze życzyć spóźnione Wesołych Świąt! :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominację, postaram się wykonać ten TAG jeszcze w tym tygodniu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń