piątek, 31 lipca 2015

Wrap Up + TBR

Na początku pragnę Was przeprosić za brak postów przez jakiś czas. Spowodowane to było brakiem internetu. Nie miałam Was jak poinformować. Na Instagramie też nie dawałam znaku życia. Ale dziś mam już internet i planuje posty na najbliższe dni. Połowa wakacji już za nami. Dziś mam dla Was podsumowanie czytelnicze lipca i plany na sierpień. Jestem w sumie zadowolona, ale jak na wakacje mogłoby być lepiej. Przybyły dwie serie do mich ulubionych serii. Mianowicie, Więzień Labiryntu i Akademia Wampirów.

Wrap Up



+



  • Mara Dyer. Przemiana Michelle Hodkin (książka była koleżanki i zanim ją oddałam zrobiłam zdjęcie, dlatego nie znajduje się na zdjęciu z innymi książkami)
  • Biorąc oddech Rebecca Donovan (przeczytałam tylko 232 strony i ją odłożyłam "na później")
  • Akademia Wampirów Richelle Mead
  • Księga Cmentarna Neil Gaiman
  • Więzień Labiryntu James Dashner
  • Próby Ognia (jak wyżej)
  • Lek na śmierć (jak wyżej)
Najgorsza książka: -
Najlepsza książka: Akademia Wampirów, Wiezień Labiryntu, Próby Ognia, Lek na śmierć


TBR


Mam zamiar dokończyć Biorąc oddech. Plany jak to zawsze mogą się zmienić. Planuję zamówić sobie jeszcze kilka książek i przeczytać je w sierpniu. 

A Wy co przeczytaliście? :)





4 komentarze:

  1. Nawet niezły wynik. Zazdroszczę ci Biorąc oddech i Córka dymu i kości. Pozdrawkam ;) http://asik-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Więzień labiryntu jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, zapraszam do siebie jestem tutaj nowa. Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń