czwartek, 2 lipca 2015

Wrap Up Czerwiec 2015




  • Girl Online Zoe Sugg
  • Maybe Someday Colleen Hoover
  • Następczyni Kiera Cass
  • Niezłomni C.J. Daugherty
  • Pretty Little Liars. Kłamczuchy Sara Shepard
+
  • Dzień, w którym umarłam Belen Martinez Sanchez (książki nie ma na zdjęciu, ponieważ była pożyczona)

   Stopniowo będę publikować recenzje tych książek. Przez to, że mnie nie było mam lekkie zaległości. Ale to nic. ;) 

Najlepsza książka - Niezłomni C.J. Daugherty 
Najgorsza książka - Dzień, w którym umarłam Belen Martinez Sanchez

A Wy jakie książki przeczytaliście w czerwcu? :)


4 komentarze:

  1. Mnie akurat w czerwcu udało się przeczytać aż 8 książek, co w porównaniu do poprzednich miesięcy jest niezwykłym osiągnięciem :) Liczę, że wakacje będą owocne czytelniczo dla Ciebie i wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 książek to sporo. :) Mam nadzieję, że we wakacje nadrobię większość moich zaległości. ;)

      Usuń
  2. Mi udało się przeczytać tylko 5 książek, nie jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też bym nie była, ale ten miesiąc w porównaniu do innych jest osiągnięciem. ;)

      Usuń