środa, 18 lutego 2015

Liebster Blog Award #2



   Zostałam nominowana do LBA przez Przekładając Strony. Dziękuję! :) Jest to już drugi post z tego cyklu. 
   W pierwszym poście z tego cyklu jest wyjaśnione, o co chodzi w tej zabawie. LINK 


1. Najgrubsza książka jaką przeczytałaś? 
   Teraz jak tak myślę to żadna nie przychodzi mi do głowy. Ale myślę, że może Wybrani. Pamiętam, że miała coś około ponad 400 stron.

2. Posiadasz konto na lubimyczytac.pl?
   Tak.  LINK tutaj. 

3. Twoja największa pasja?
   Czytanie. Chociaż nie wiem, czy można nazwać to pasją. Jako takiej nie mam.

4. Ulubiony przedmiot w szkole? 
   Jakaś część myśli pewnie, że język polski, ale nie. Język angielski i chemia to moje dwa ulubione przedmioty. 

5. Najbardziej wyczekiwana premiera książki?
   Nie zdołam wybrać jednej książki. Ale dwie już tak. Dwie najbardziej wyczekiwane premiery to ostatni, już dwunasty tom Domu Nocy i czwarty tom Rywalek. 

6. Ulubiona trylogia/seria?
   Tutaj także nie wybiorę jednej serii/trylogii. Jest to seria Selekcja, Dom Nocy, Zmierzch i jeszcze kilka innych. Są też takie serie, których jeszcze nie czytałam a wiem, że mi się spodobają.

7. Jakie są twoje ulubione seriale?
   Są to Pretty Little Liars, Eye Candy (LINK do posta o Eye Candy), Dr House, Plotkara i Pamiętniki Wampirów. 

8. Posiadasz własną półkę z książkami czy chowasz je gdzie popadnie?
   Oczywiście, że mam własną półkę. O takie skarby trzeba dbać. Możliwe, że kiedyś ją Wam pokaże. ;)

9. Ulubiona okładka książki? 
   Jest wiele książek z ładnymi okładkami. Taka najładniejsza według mnie to chyba okładka Rywalek. Chociaż okładka Mary Dyer też jest prześliczna.

10. Wolisz okładki filmowe czy normalne?
   To zależy. Są przypadki w których wolę normalne i takie w których wolę te filmowe.

11. Jakiej muzyki słuchasz?
   Przeróżnej. Pop, electro house, rapu, ale tylko zagranicznego. Na prawdę różnej. 


Tak o to jesteśmy już na końcu. Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację. Ja nikogo nie nominuję. Wiem, że trzeba ale ja będę oryginalna. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz