sobota, 23 maja 2015

Stare Hity - rok 2007 i 2008

   Hity, hity i jeszcze raz hity! W dzieciństwie te piosenki przewijały się np. w radiu albo na Vivie. Jestem pewna, że nie tylko u mnie. 
  Dziś Wam pokaże lata dwa tysiące siedem i dwa tysiące osiem. Potem będziemy lecieć w górę. Zaznaczam, że piosenek szukałam sama i na pewno nie znalazłam tych wszystkich, ale jakąś ich część. 



2007

Tą piosenkę nie każdy może znać, ale wykonawcę raczej tak. Swoją drogą, lubicie Step Up? :)



To każdy zna! Pamiętam jak w kółko to puszczali w radiu. Jedna z najlepszych piosenek tamtych lat.



Kolejna piosenka z tego roku, którą uwielbiam. Nie jest typowa, taka jak poprzednie. Moim zdaniem ona ma coś w sobie. Teledysk też jest bardzo oryginalny i mi się podoba. :)




To były czasy Cascady. Rządziła w tamtych latach. Jest autorką wielu hitów, a to jeden z nich. Kawałek jest bardziej dyskotekowy.




2008


Jestem pewna, że każdy z Was zna Katy Perry. Jest autorką wielu hitów. Ta piosenka jest jednym z najlepszych kawałków Katy. Sama jak miałam osiem lat to uwielbiałam tą piosenkę. Ale wtedy jeszcze nie wiedziałam, że to Katy ją śpiewa.



Kolejna Katy z tego roku i kolejny hit. Jeden z najbardziej chwytliwych kawałków. W tym roku tylko dwie piosenki i oby dwie Katy. 




Podoba Wam się taki post? Wkrótce będą jeszcze inne lata. A Wy czego słuchaliście w tych latach? Znacie/lubicie powyższe pozycje? Dajcie znać w komentarzu! :)









1 komentarz: