piątek, 1 maja 2015

Top Miesiąca #7 - Kwiecień 2015

   Na początku chciałabym bardzo Was przeprosić za brak postu przez jedenaście dni. To sporo czasu. Moim tłumaczeniem jest... brak czasu. Banalne, ale w moim życiu ostatnio się troszkę działo. Ale obiecuję poprawę. OK, dobra już Wam nie przynudzam. ;) Mam dla Was dziś Top Miesiąca. Już siódmy post z tej serii.



Ta piosenka jest piękna! Wiz i Charlie się spisali. Wzruszająca, piękna, prawdziwa. Kocham serie Fast and Furious. Siódma część była wspaniała. I cieszę się, że tę piosenkę puścili w odpowiednim momencie filmu. For Paul.






To nie jest oryginalna wersja. Ale ta nie oryginalna podoba mi się bardziej. Taka smutna...






Lubię takie klimaty. Na piosenkę natrafiłam w internecie. Od razu mi się spodobała. :3





Z Wish You Were Mine mam bardzo dobre wspomnienia (z tego miesiąca xD). O wykonawcy nigdy nie słyszałam. 





Kolejna piosenka z ukochanej serii. Mogłabym dodać większość piosenek z tego soundtracku. 






Teraz trochę klasyku. Iggy i Ellie to... BOMBA. Jak już trochę czytacie mojego bloga to wiecie, że ja Ellie kocham. Uwielbiam sposób bycia Iggy, jej rapsy, uwielbiam ją całą. Jest wspaniała. Ich połączenie to dla mnie coś pięknego. 








Była z Iggy, a teraz jest z Zedd'em. Odświeżyłam sobie jej straszy kawałek i zakochałam się w nim na nowo. 





Każdy książkoholik albo każdy fan już słyszał tę piosenkę. Ja też, nawet trochę dawniej. Ale teraz mnie tak naprawdę porwała.





I... kolejna. No nie mogę się powstrzymać. 






Już ostatnia. Trochę starsza, ale nigdy nie wiedziałam jak ona się nazywa.





O to dziesięć kawałków tego miesiąca, które mnie najbardziej porwały. Jak widzicie Fast and Furious 7 tu dominuje. Oglądaliście ten film? Chcecie, żebym zrobiła recenzje filmu? Jakie kawałki wpadły Wam do ucha w tym miesiącu? :)







1 komentarz:

  1. No a mi niezbyt przypada do gustu "The red queen"
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń