wtorek, 11 sierpnia 2015

Ed Sheeran Book Tag

Dziś przychodzę do Was z TAGiem. Jak tylko go zobaczyłam, to wiedziałam, że muszę go zrobić. I o to jest! :)



 Give me Love: Autor, którego chcę spróbować

Już od jakiegoś czasu bardzo chcę przeczytać Pisane Szkarłatem Anne Bishop. Słyszałam dużo dobrych rzeczy o tej autorce i już nie mogę się doczekać aż przeczytam jej książkę. Coś czuję, że będzie dobra. :)


     Kiss me: Książka, której okładka podoba Ci się najbardziej

Okładki serii Selekcja są przepiękne, ale chyba najbardziej podoba mi się okładka Bety. Jest dużo książek, które maja piękne okładki, więc trochę trudno mi stwierdzić, która ma tą najpiękniejszą.


         I'm a Mess: Książka, której przeczytania żałujesz
                                                                          Żadna.  


      Sing: Książka, której tematyki nie lubisz, a jednak Ci się                                                    spodobała


Jak na razie nie trafiłam na takową książkę.


Thinking out Loud: Książka, o której nie możesz przestać mówić

Beta. No wybaczcie, ale musicie to przeczytać.


Lego House: Postać która w jakiś sposób jest do Ciebie podobna

Myślę, że Rachel z serii Nocna Szkoła. Nie jest popularna, ani nie przepada za tłumami. 


                One: Książka, którą nie chcesz się dzielić


Nie ma takiej, gdyż ja każdą chcę się dzielić. Nie jestem jakimś książkowym samolubem. 


Photograph: Książka, przy której trzeba się zatrzymać i przeczytać


Wydaje mi się, że to może być Hopeless. To co tam się dzieje... No po prostu trzeba się zatrzymać i przeczytać.


Afire Love: Saga, którą kochasz z całego serca

Selekcja, Więzień Labiryntu, Annex i taki mały sentyment, czyli Saga Zmierzch.


So: Książka, o której nie wie nikt, a jednak ją kochasz

Może nie nikt, ale bardzo mało osób o niej wie, a mówię o Becie. Cały czas mówię o niej, bo musicie to przeczytać. Po prostu musicie. 


          All of the Stars: Książka, z którą masz bardzo dobre                                                    wspomnienia

Osaczona. Chcę te wspomnienia zachować dla siebie. Wiem, że nie wrócą.


                 Tenerife Sea: Książka z niebieską okładką

Czas Żniw, Rywalki, Lek na śmierć. Na razie tyle przychodzi mi do głowy. 


                 This: Pierwsza książka z serii, którą lubisz

Wybrani. Cała seria mi się podoba, ale pierwszy tom najbardziej.


               Runaway: Książka, którą wybiegłeś kupić

Żadna, gdyż kupuję książki przez internet. 


           The a Team: Książka po którą sięgnąłbyś ponownie

Rywalki i Maybe Someday. Pewnie są jeszcze jakieś, ale na tą chwilę na tę mam ochotę. ;)


Trochę jest tych pytań, ale mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. :)
Nominuję wszystkich fanów Eda. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz