czwartek, 20 sierpnia 2015

Opinionki #1 Nowa seria, The Big Bang Theory, Próby Ognia, Pitch Perfect

Od dziś startuje z nową serią, która nazywa się Opinionki. Może trochę dziwna nazwa, podobna do Minionki, ale w sumie podoba mi się i pasuje, gdyż w serii chodzi o to. że co jakiś czas będzie się własnie pojawiał taki post, w którym będę pisać o jakiś fajny odkryciach, których dokonałam w ostatnim czasie. Na przykład o jakiś serialach, rzeczach itd. Takie moje mini opinie. ;)


Na samym początku chcę Wam powiedzieć o serialu. Oglądam go prawie bez przerwy. Chodzi o Teorie wielkiego podrywu (ang. The Big Bang Theory). Serial opowiada o grupce przyjaciół, którzy są szczególnie uzdolnieni, ale mają problemy z kontaktami z kobietami. Uwielbiam ten serial. Oglądam go od dwóch dni, a już jestem na drugim sezonie. We wrześniu jest premiera dziewiątego (!) sezonu. Odcinki trwają po mniej-więcej dwadzieścia minut przez co szybko się je ogląda. Serial jest mega zabawny. Od razu polubiłam wszystkie postacie. Polecam! :)


Drugą rzeczą, o której chcę Wam powiedzieć to seria Więzień Labiryntu. Ostatnio zakochałam się w tych książkach. Jest to jedna z moich ulubionych serii. Niestety film na ich podstawie średnio mi się podobał i widziałam zwiastun drugiej części, czyli Próby Ognia i na zwiastunie widziałam tylko jedną scenę z książki. Pewnie drugą część sklumpią tak jak pierwszą. Książki to cudo, a film nie koniecznie. No cóż, zobaczymy. 




I ostatnimi rzeczami są dwa filmy. Jeden to Pitch Perfect, który uważam, że raczej znacie. Podobają mi się w nim wykonania popularnych piosenek. Jest całkiem zabawny, taki młodzieżowy. Drugi film, a raczej bajka to Minionki. Uwielbiam je, wszystkie części. 
No to na tyle. Co sądzicie o takiej serii? :)

2 komentarze:

  1. Pitch Perfect ♥ Kocham ten film - wreszcie jakiś porządny musical, a nie takie "High School..." :P

    Nominowałam Cię do LBA ;)
    http://ogrod-w-kieszeni.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń