poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Top Miesiąca #10 lipiec i sierpień

W tamtym miesiącu nie było posta z tej serii, dlatego, że było zdecydowanie mało piosenek jak na jeden post. Dlatego dziś przychodzę z całymi wakacjami. ;) 



Na pewno każdy slyszał All About That Bass, a także See You Again. To głównie z tych piosenek Meghan Trainor i Charlie Puth są znani. Mamy połączenie dwóch bardzo utalentowanych artystów, którzy ostatnio pną coraz wyżej. 






Długo czekałam na nową piosenkę od nich. I wreszcie się doczekałam, ale nie tylko singla. Pojawiło się dużo nowości z ich strony. Singiel, Epka, aż 4 nowe piosenki i co najważniejsze nowy album, którego premiery już nie mogę się doczekać. Panie i Panowie! Przed Wami 5 Seconds of Summer.






Ta piosenka trafiła do mnie, do mojego wnętrza. Nie mam pojęcia jak, ale to zrobiła.






I like it. ;) 






To już każdy zna. Nie trzeba nic mówić, opisywać. 






W gruncie rzeczy ta piosenka powinna być na pierwszym miejscu, ponieważ ona mi się najbardziej z całego zestawienia podoba. No miazga po prostu. Kocham to. Zresztą, jak wszystko co tyczy się Ellie. Wielkie LOVE.






O wykonawczyni słyszę pierwszy raz, ale trzeba przyznać, że wspaniały głos.






Każdy żyjący polak słyszał Naucz Mnie. Sarsa przyszła do nas z singlem, który jak na razie szybko zdobywa popularność. Zobaczymy, czy powtórzy sukces. Życzę tego! :)






The Weeknd pierwszy raz słyszałam w kawałku z Arianą Grandę. Potem jakoś jego piosenki nie przypadły mi do gustu, a już w szczególności singiel do Grey'a, ale ta jakoś tak. ;)


















2 komentarze:

  1. Wszystkie piosenki są świetne, sama je słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne piosenki :)

    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń