Top Miesiąca to piosenki, które "królowały" u mnie w danym miesiącu. Nie są jakoś uporządkowane "ta zajmie pierwsze miejsce, a ta ostatnie". Wszystkie piosenki poniżej "są pierwsze". :)
Maroon 5 już wcześniej podbijało listy przebojów takimi hitami jak One More Night, Payphone czy Animals. Dziś to Sugar króluje. "Cukier" naprawdę wpada w ucho i jest wesołą piosenką, a więc Sugar? Yes, please. ;)
Nie byłabym sobą gdybym nie dała Ellie Goulding. Toteż Love Me Like You Do się dziś tu znajduje. Ellie ma naprawdę świetnie piosenki, np. Halcyon, Starry Eyed, How Long Will I Love You i wiele, wiele innych. Mogłabym wymieniać i wymieniać.
Dzięki Habits o Tove Lo usłyszało więcej odbiorników. Nie ukrywam, że ja też. Posłuchałam kilka innych jej piosenek i Not On Drugs trafiło w mój gust.
Hozier i Take Me To Church zdecydowanie zasługuje na uznanie. Mi też przypadła do gustu.
W tym miesiącu ukazał się dość ciekawy teledysk. Sama piosenka jest super. Mowa o One Last Time. Ariana Grande to ma głos. :)
23 luty. To moje urodziny i jest to data ukazania się debiutanckiego kawałka Marty Bijan. Ci co oglądali X Factor wiedzą, że Marta zajęła drugie miejsce. Poza mną ma dwie wersje - taką napisaną i skomponowaną przez samą Martę i nowocześniejszą wersje. Do tej ostatniej powstał teledysk.
https://www.youtube.com/watch?v=QF0ecAJRVAE
(Przepraszam, że daję link, ale Blogger nie może mi znaleźć tej piosenki)
Rihanna po dwu letniej przerwie wypuściła nowy kawałek z jej najnowszej płyty. Na początku tak średnio mi się spodobał, ale po czasie mi się spodobał i to nawet bardzo. :)
Na walentynki w Polsce zagrał Ed Sheeran. Mnie niestety nie było. :( Bardzo chciałam być, ale bilety tak szybko się rozeszły, że nie zdążyłam zakupić. Z moją przyjaciółką jesteśmy wielkimi fankami Ed'a. Dlatego jego nie mogło tu zabraknąć. :)
Iggy i Jennifer to doskonały duet. Dowód? Trouble to hit sam w sobie.
Mówią, że 50 Twarzy Grey'a to totalna klapa. Nie wiem, nie widziałam. Ale jedno trzeba przyznać, że muzyka z filmu jest wspaniała. Skylar Grey i I Know You to jeden z najlepszych kawałków z tego filmu.
Iggy Azalea i Jennifer Hudson to super duet, ale Iggy i Wiz Khalifa to gwarantowany hit. Go Hard or Go Home to piosenka do filmu Szybcy i Wściekli 7 (już nie mogę się doczekać premiery). Czekam na teledysk z niecierpliwością.
Dwutysięczny czternasty to był rok Indili. Derniere Danse i S.O.S to były hity. Mi przypadła do gustu też Tourner Dans Le Vide.
To wszystkie piosenki, których najwięcej słuchałam w lutym. Co o nich sądzicie? Jakich Wy słuchaliście? Napiszcie mi o tym w komentarzu! :)
Mam do Was jeszcze pytanie. Chcielibyście od czasu do czasu taki post o nowościach muzycznych?
Ciekawy post : ) Hozier, Ed, Indila, Maroon 5 i Ellie często brzmią z mojego pokoju :)
OdpowiedzUsuńWszystkie piosenki Ellie zasługują na miano hitów, uwielbiam i ją i jej piosenki.
OdpowiedzUsuńNot On Drugs jest świetną piosenką, zarówno jak i reszta utworów Tove Lo, naprawdę podoba mi się jej twórczość.
One Last Time również bardzo lubię, tak samo jak cały album Ariany.
Byłam na filmie ''50 Twarzy Greya'' i podobał mi się. Soundtrack jest naprawdę świetny, mogłabym go słuchać cały czas.
Indila też jest świetna, dzięki niej polubiłam bardziej francuski.
Jak zauważyłam, mamy bardzo podobny gust muzyczny :D Czekam na więcej postów muzycznych :)
Wiele piosenek znam i uwielbiam. Widać, że mamy podobny gust :)
OdpowiedzUsuń